dua.jepg-Ne kadar güzel bir duâ-kuranbahcesi.blogspot.com
Hz. Ömer bir gün Efendimiz (a.s.v) ın kabrinin başında duâ eden bir kişiyi görür. O kişi o kadar güzel duâ ediyor ki, Hz. Ömer ağlayarak;

- Ya Rabbi, onun duasına ben de amin diyorum, bu dua hürmetine beni de affet.


Duâ aynen şöyle:



Yarabbi, burada yatan Senin Habibin, Senin Rasülündür.                                                      Şeytan ise Senin düşmanındır.                                                                                                      Ben ise Senin kulunum, Ya Rabbi.                                                                                                Eğer beni affedersen; Habibin sevinir, şeytan üzülür, kulun ise kurtulur.                          Ama beni affetmezsen; Habibin üzülür, şeytan sevinir, kulun ise helâk olur.                  Ya Rabbi; Sen Habibini üzmekten, şeytanı sevindirmekten ve kulunu da helâk etmekten çok daha Aziz, çok daha Cömertsin.                                                                        Affet beni Ya Rabbi.                                                                                                                          Ya Rabbi; araplar arasında asil birisi vefat ettiğinde, onun kabrinin başında bir köleyi âzad etmek adettir.                                                                                                                          İşte Ya Rabbi; ben de insanların en asili olan Senin peygamberin huzurunda, O'nun kabrinin başında cehennemden beni âzad etmeni istiyorum.                                            Ya Rabbi; şu Habibin hürmetine beni cehenneminden âzad eyle!

Ne kadar güzel bir duâ değil mi?

Bize; bu duâya amin demek düşer.  Amin!